Hallo familie met mekaar,
ik heb vandaag maar weer eens de foto's bekeken van onze familiereünie, alweer een jaar geleden hoe de tijd vliegt!Telkens als ik de foto's bekijk geniet ik opnieuw van die dag, wat was het toch gezellig! Ik heb alweer de kriebels om weer iets op poten te zetten maar dan wel met de kinds-kinderen erbij, voor zover die dat leuk vinden natuurlijk. Helaas ontbreekt me momenteel de tijd want we zijn aan het bouwen in Duitsland,vakantie-
woningen moeten het worden.Wie geïnteresseerd is kan op onze website, www.oberwiesenthal.nl , zien hoe ze eruit gaan zien en wie weet mogen we een, of meer, van jullie er 'n keer begroeten.Als we klaar zijn met de bouw gaan we in ieder geval werken aan een nieuw familietreffen! Dat moeten we zeker warm houden.
Veel groetjes van Gerd en Janny