Goeie morgen familie,
een nieuw jaar - dan kijk je terug op de hoogtes en dieptes van het afgelopen jaar.
Één van de hoogtepunten was zeker de familiereunie. Fijn, om iedereen na zo lange tijd terug te zien en herinneringen op te halen.
Een nieuw begin - een mogelijkheid om de dieptepunten, die ieder van ons zeker ook heeft gehad, af te sluiten en achter zich te laten.
Wij wensen jullie allemaal, dat het nieuwe jaar heel veel hoogtepunten mag hebben!
Groetjes van Irene en Dietmar van tante Zus en ome Toon